
Jatkuva kehitys / Demokratia / Rohkeus
1. Lean
Kaiken tekemisemme takana on hyvin yksinkertainen idea: tavoitteenamme on parantaa asiakkaidemme kilpailukykyä lean-markkinoinnin avulla. Tiivistettynä kirkastamme brändiviestinnän ja löydämme sille oikean yleisön.
2. Lean-ajattelun perustat
- 1. Arvo tulee loppuasiakkaalta
- 2. Kaiken arvoa tuottamattoman toiminnan poistaminen
- 3. Asiakkaan tarpeet määrittävät arvoketjun
- 4. Työntekijöiden tasa-arvoinen & kannustava osallistuminen
- 5. Toiminnan jatkuva kehittäminen
3. Toimintamalli
Start
Minimum Viable Idea
Testaamme tasa-arvoisella tiimillä ideoita, joista paras valitaan jatkokehitykseen.Konsepti
Konseptivaiheessa idea jatkojalostetaan, sekä käydään läpi eri skenaarioita ja kanavia, joissa konseptia sovelletaan.Sovellukset
Tehdään tarvittavat sovellukset konseptista.Minimum Viable Execution
Konsepti testataan kohderyhmällä.Full Launch
Viimeisteltyä kampanjaa seurataan sekä skaalataan saadun datan mukaan.4. Koko prosessia määrittävät Lean-markkinoinnin periaatteet:
- 1. Suunnittelu toteutetaan nopeasti ja ketterästi.
- 2. Suunnitteluun saadaan tasa-arvoisesti ideoita kaikilta.
- 3. Ideoiden laatu paranee jatkuvan kehittämisen ansiosta.
- 4. Pystymme reagoimaan tarvittaessa kerätyn datan mukaan.
Jos ja kun haluat tietää lisää Miller & Leanin tavasta tehdä hyvää markkinointia, ota yhteyttä:
+ 358 40 196 1744
info@millerlean.fiHyvät työntekijät kiinnostavat myös aina.
Lähetä meille hakemus: info@millerlean.fi
Asiakkaitamme