Miller & Lean / Advertising Agency / Helsinki
  • Back to Work
Vuosi
2017
Work
Brand

Alussa olivat SuperPark, me ja brändi.

SuperPark on Suomen liikuttavin sisäliikuntapuisto, jossa viihtyy koko perhe. Tältä pohjalta lähdimme rakentamaan yhdessä uutta brändiä.

Lukemattomia tunteja, biljoonia ideoita ja vähintään muutama mukava kampanja

SuperParkin brändin eteen onkin tehty sitten paljon hommia. Hoidamme SuperPark -ketjun markkinoinnin aina suunnittelusta toteutukseen sekä digitaalisissa kanavissa että printtimediassa. Kädenjälki on näkynyt jo avajaismarkkinoinnista lähtien ja hyvinhän homma on meiltä luonannut.

Kaikki ovat Superstaroja

SuperPark -aktiviteettipuistojen talvikampanjassa painotetaan jokaisen nuoren omia taitoja ja niiden merkitystä. Monimediallinen kampis toteutettiin tv:ssä, digitaalisissa ulkomainosvälineissä, Facebookissa, IG:ssä ja puistojen sisäisissa kanavissa. TV-filkan erikoisuutena GoPro -kameroilla toteutettu ”bullet time”.

Edellinen

Seuraava case: Heinon Tukku

Seuraava

P.+358 50 590 6605

  • Yhteystiedot
  • Vimeo
  • LinkedIn
Sivusto käyttää evästeitä. lue lisää