Tone of Voice
Rakentaminen on jatkuva prosessi johon tarvitaan monenlaista vahvuutta. Rakentamisessa jokainen palanen tekee lopputuloksesta vahvemman. Niin rakennettavan
kohteen kuin rakentajakin. JOKAINEN TYÖMAA TEKEE SINUT VAHVEMMAKSI.







Viipuriin herran vuoteen 1868 juontava Stark-brändi oli vuosien saatteessa päässyt pölyttymään. Strategisen brändityön tehtävänä oli luoda Starkille tunnistettava tapa puhua sekä tuoda visuaalisuus tähän päivään. Edelleenjatkuva brändityö vaatii laajaa ymmärrystä liiketoiminoista, toimialaperehtymistä sekä tarkkaa tietoa kohderyhmäkäyttäymisestä.
Rakentaminen on jatkuva prosessi johon tarvitaan monenlaista vahvuutta. Rakentamisessa jokainen palanen tekee lopputuloksesta vahvemman. Niin rakennettavan
kohteen kuin rakentajakin. JOKAINEN TYÖMAA TEKEE SINUT VAHVEMMAKSI.