Miller & Lean / Advertising Agency / Helsinki
  • Back to Work
Vuosi
2019
Work
Branding

STARK - Rakennetaan brändi vahvaksi

Viipuriin herran vuoteen 1868 juontava Stark-brändi oli vuosien saatteessa päässyt pölyttymään. Strategisen brändityön tehtävänä oli luoda Starkille tunnistettava tapa puhua sekä tuoda visuaalisuus tähän päivään. Edelleenjatkuva brändityö vaatii laajaa ymmärrystä liiketoiminoista, toimialaperehtymistä sekä tarkkaa tietoa kohderyhmäkäyttäymisestä.

Tone of Voice

Rakentaminen on jatkuva prosessi johon tarvitaan monenlaista vahvuutta. Rakentamisessa jokainen palanen tekee lopputuloksesta vahvemman. Niin rakennettavan
kohteen kuin rakentajakin. JOKAINEN TYÖMAA TEKEE SINUT VAHVEMMAKSI.

Edellinen

Seuraava case: VR – We Are on the Same Track

Seuraava

P.+358 50 590 6605

  • Yhteystiedot
  • Vimeo
  • LinkedIn
Sivusto käyttää evästeitä. lue lisää