Loading
Marketing

Salasuhde Haminaan!

Mitä teimme

Kattokonsepti kuntamarkkinointiin

Monikanavainen kesäkampanja matkailu- ja asukasmarkkinointiin. Kampanja näkyi ja kuului näissä kanavissa:

    • Radio
    • Printti
    • Digitaaliset pinnat
    • Some
    • Suoramarkkinointikanavat

Haaste: Sujuvalla arjella ja rantatonteilla houkuttelevia kuntia on Suomessa paljon. Markkinointimielessä liian paljon. Miten erottua, mutta pysyä uskollisena lähtökohdille?

Ratkaisu: Kolmen kimppa Haminassa. Siitä ideasta rakentui monikäyttöinen kattokonsepti, jonka alla voidaan tehdä niin niin asukas-, matkailu- ja tapahtumamarkkinointia kuin vahvistaa nykyisten asukkaiden pitovoimaa.

Kesän 2021 Testaa kolmen kimppaa Haminan kanssa -kampanjan tarinalliset printit, radiospotit ja muu materiaali houkuttelivat ihmisiä kokeilemaan Haminaa ja sen parhaita puolia. Leikittelimme rohkeasti, mutta hyvän maun ja Haminan aitojen vahvuuksien rajoissa. Lopputulos oli pysäyttävä, tunteita ja otsikoita herättävä. Kuten markkinoinnin mielestämme kuuluu olla.

Back To Top