Loading
BrandingMarketing

Ahola Transport www

Mitä teimme

Brandbook

    • Visuaalisen ilmeen facelift
    • Tone of Voice
    • Konsernin ja segmenttien kärkiviestit
    • Kuvamaailman ohjeistukset

WWW-sivusto

  • UI / UX
  • Design System
  • Sisältösuunnitelma

Haaste: Kansainvälisesti toimiva logistiikkakonserni, jonka sisällä on monta erilaista toimintasegmenttiä aina perinteisestä kumipyöräliikenteestä uusiin digitaalisiin ratkaisuihin. Miten näyttää ulospäin yhtenäiseltä?

Ratkaisu: Toimme Aholan konsernin ja sen eri segmentit yhden brändin alle. Way Ahead -sloganista johdettiin segmenttikohtaiset, mutta konsernin kanssa yhteneväiset viestit. Pörssiyhtiöstä takaisin perheyhtiöksi siirtynyt Ahola sai kasvot, joista välittyy dynaamisuus ja modernius.

Nyt Ahola näyttää ja kuulostaa kansainväliseltä logistiikkakonsernilta, joka pystyy tarjoamaan asiakkailleen heidän tarvitsemansa palvelut.

Back To Top